Konkurs dla młodych architektów.

Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest agencja Goodagency.
Od pierwszej edycji, filmowo wspieramy konkurs.

Cembrit Bold jest konkursem architektonicznym dedykowanym studentom oraz młodym architektom. Rokrocznie pula nagród sięga 10 000 PLN, W jury zasiadają utytułowani architekci oraz eksperci branżowi. Każda edycja rzuca wyzwanie uczestnikom, dotyka odmiennych obszarów tematycznych. Zaczynaliśmy od problematyki podróży i oczekiwania w mieście, w drugiej odsłonie konkursu przechodząc do modernizacji osiedli z wielkiej płyty, w trzeciej szukaliśmy projektów odnoszących się do zagospodarowania terenu rekreacyjnego, by w bieżącej odsłonie zmierzyć się z tematyką  przestrzeni pracy.

Zadanie konkursowe
„Ludzie w mieście spędzają mnóstwo czasu na oczekiwaniu. Czekają na tramwaj, zielone światło, w korku, w kolejce do bankomatu, czy autobusu. Ten stan jest nierozłącznym elementem miejskiego życia, jednak możemy go zmienić poprzez odpowiednie zagospodarowanie przestrzenne.”

Uwzględniając kontekst oczekiwania – stwórz koncepcyjny projekt innowacyjnego użycia włókno-cementu. Wykorzystaj swój pomysł w procesie transformacji przestrzeni mostu Grunwaldzkiego we Wrocławiu.

JURY:
Katarzyna Pożarlik
Maciej Duszczak
Marek Chojnacki
Paweł Garus i Jerzy Woźniak

CembritBOLD
edycja 1

Realizacja projektu:grudzień 2014 r.
  • Organizator konkursu
    Goodagency
  • Reżyser filmu
    Mateusz Pleskacz
  • Zdjęcia
    Jacek Nastał Marcin Jóźwicki
  • Producent
    Mateusz Młochowski
  • Animacje
    Jacek Nastał
  • Montaż
    Jacek Nastał

Inne produkcje dla Cembrit: