Cate like Candy
gra społecznościowa na Facebook

Na zlecenie EMI music Poland
powstała gra społecznościowa MMO
sprzężona z serwisem facebook.com.  

Gra została zrealizowana w ramach promocji zespołu rockowego Cate Likes Candy.
Gracz wciela się w rolę managera zespołu. Musi rywalizować z innymi zespołami
wykonując zadania lub pokonując na punkty innych graczy w bezpośrednich starciach.
Część gry oraz intra do poszczególnych poziomów graczy zrealizowane zostały w technologii flash.

Media pisały:
Początkowo mieli grać tylko w wirtualnym świecie.  Cate Likes Candy zaistnieli jednak w realu – jako zespół rockowy złożony z samych superbohaterów. To tak jakby połączyć Batmana, Spidermana, Kobietę Kot, Hulka i TurboDymoMana – nigdy nie wiesz co się stanie!!!

Na Facebooku szukali graczy, którzy chcieliby wcielić się w rolę wirtualnego managera, który mógłby krok po kroku śledzić rozwój ich kariery. Popularność gry przeszła najśmielsze oczekiwanie wszystkich.  Już w pierwszym miesiącu stronę gry odwiedziło ponad 200 tys. użytkowników Facebooka. Internauci rywalizowali ze sobą o tytuł najlepszego rockowego managera . Pierwszy utwór „Special”, wykorzystany w grze bił rekordy popularności. Internauci wciąż dopytywali się o kolejne piosenki. Zespół rozpoczął prace nad kolejnymi utworami i tak powstał materiał na cały album. To musiało być przeznaczenie. Zespół szybko podpisał kontrakt fonograficzny i już wkrótce „zaatakuje w realu”.

Cate like Candys
gra na facebook

Realizacja projektu:Sierpień 2017 r.
  • Klient
    EMI Music Poland
  • Agencja
    Mucha
  • Reżyseria
    Mieszka Saktura
  • Wykonanie
    Dominik Marzec
  • Rok produkcji
    2010